Nike met interactief LED-scherm in Johannesburg


Op een scherm ter grootte van een half voetbalveld kunnen fans wereldwijd persoonlijke boodschappen voor hun helden afspelen, verwerkt in een bewegende animatie van de betreffende topspeler. Ook Oranje-internationals Sneijder en Van der Vaart zullen oplichten boven Johannesburg.
Het scherm van Nike is te vinden in hartje Johannesburg op de muren van wolkenkrabber The Life Centre. Op de imposante wolkenkrabber worden de interactieve animaties geflankeerd door 90 meter hoge foto’s van steraanvallers Cristiano Ronaldo en Robinho.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVia Nikefootball.com, Twitter, Facebook en het Zuid-Afrikaanse Mxit kunnen fans wereldwijd persoonlijk hun favorieten aanmoedigen met een headline van maximaal 57 karakters. Deze wordt vervolgens door Nike verwerkt in een levensgrote bewegende animatie van het voetbalicoon in kwestie.
Iedere avond worden zo’n honderd headlines gekozen en geprojecteerd hoog boven Johannesburg, waarbij de inzender een berichtje ontvangt met de ontworpen weergave.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid