Overslaan en naar de inhoud gaan

Borst verlaat Sanoma Uitgevers

Henk Borst (52) verlaat Sanoma Uitgevers, Gijs Vollaers (44) wordt zijn opvolger.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Salesdirector Henk Borst verlaat eind dit jaar Sanoma Uitgevers. Gijs Vollaers (44), nu salesmanager Centrale Sales Vrouwen, neemt per 1 november de functie van Borst over. De komende maanden draagt Borst geleidelijk aan zijn werk over. Zijn interim-periode van drie jaar zit erop.

related partner content for mobile comes here

Henk Scheenstra, coo print van Sanoma Uitgevers: ‘Henk heeft rust en structuur gebracht in de salesorganisatie en heeft zelf aangegeven dat hij van mening is dat het tijd is om het stokje over te dragen. Gijs Vollaers, in dienst sinds 2005, is klaar om de rol van salesdirector over te nemen.’ Gijs Vollaers werkt sinds 5 jaar bij Sanoma Uitgevers als salesmanager. Hij werkte 4 jaar bij digitale uitgeverijen waarvan 2 jaar als salesdirector bij Lycos. Hij begon zijn salescarrière als een van de initiatiefnemers van de non-spot afdeling van tv-producent IDtv.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in