Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Vakgoud en Dagbladgoud bekend

Heineken, Peijnenburg en het Rijksmuseum kregen gisteravond een nominatie voor Vakgoud 2005, de beste dagbladadvertenties van het afgelopen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

related partner content for mobile comes here

Vakgoud 2005 kende een shortlist van vijf advertenties: Unilever ‒ Unox (Nieuwjaarsduik) ‒ TBWANeboko Campaign, Unilever ‒ Vaseline (Getest op paarden) ‒ Lemz, Heineken ‒ Beertender (Vaderdag) ‒ TBWANeboko Campaign, Koninklijke Peijenenburg ‒ Sinterklaas (Happen naar Peijnenburg) ‒ Leukwerkt Worldwide en Rijksmuseum ‒ Bordeel ‒ Skipintro.

De vakjury bestond uit Lucas Hulsebos ‒ voorzitter (MetrixLab), Nella Holleman (Unilever), Michael van Os (oud-hoofdredacteur Adformatie), Eugène Roorda (Roorda Reclamebureau), Melanie Rudolf (H.J. Heinz), Erik Triesscheijn (Ara/Vea) en Peter van Zijp (BVH/voorzitter ADCN).
De nominaties voor Dagbladgoud 2005 werden door een representatief publiekspanel gekozen uit alle inzendingen, en verschijnen in de week van 6 tot en met 10 februari in bijna alle dagbladen. Op 11 februari verschijnt nog eens een spread met de tien nominaties op een rijtje.

Krantenlezers worden opgeroepen , per telefoon of sms te stemmen. Zoals verwacht komen de nominaties van de vakjury niet overeen met de nominaties van het publiek. De vakjury heeft ook een voorspelling gedaan over welke advertentie volgens haar door het publiek wordt gekozen. De definitieve winnaars van Dagbladgoud, Vakgoud en de voorspelling van de vakjury worden op 23 februari bekendgemaakt.
De dagbladprijzen worden voor de tweede maal uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in