Nominaties Marketing Literatuurpijs bekend
Drie boeken zijn dit jaar genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De prijs is bestemd voor het beste en meest vernieuwende marketingboek in het Nederlandstalige marketingvakgebied, en wordt georganiseerd door PIM, Platform voor Innovatie in Marketing.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De titels Van Massamerk naar Mensmerk’, geschreven door Erwin van Lun, ‘Waardecreatie en innovatie in business to business markten’, van Paul Mathyessens en Koen Vandenbempt en ‘Oog voor de toekomst’ van Philip Idenburg, maken dit jaar kans op de prijs.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS15 december wordt de winnaar, na het boek te hebben gepresenteerd aan een vakjury van wetenschappers en journalisten, bekend gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid