Overslaan en naar de inhoud gaan

SKO test portable people meter

In het kader van een nieuw contract voor het kijkonderzoek, heeft de Stichting KijkOnderzoek (SKO) besloten een test met een portable…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De portable people meter meet het kijkgedrag via een apparaatje dat respondenten met zich mee kunnen dragen. Afhankelijk van welk type meter wordt gebruikt, wordt de meting gedaan via een speciaal daarvoor ontworpen horloge of pager, of via de mobiele telefoon of pda (personal digital assistant).
Uit de test moet blijken of een portable people meter het mogelijk maakt, naast de bestaande vormen van tv kijken, alle nieuwe vormen van kijken te meten ‒ zoals uitgesteld, online en mobiel - zonder dat de belasting van de respondent toeneemt. Aan de opzet van de test wordt op dit moment gewerkt.

related partner content for mobile comes here

SKO is voor het uitvoeren van het kijkonderzoek contracten aangegaan met Intomart GfK en TVTimes voor de periode 2002 tot en met 2006, met de mogelijkheid deze contracten te verlengen tot eind 2007.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in