Hofstede creative director Strawberries
Joris Hofstede (29) is aangesteld als creative director van het Amsterdamse internetbureau Strawberries.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hofstede was zeven jaar verbonden aan de Hogeschool voor Kunsten in Utrecht (HKU) waar hij doceerde in vormgeving, interaction design en motion graphics design. Afgelopen jaar werkte hij mee aan het opzetten van de studie director of new media voor de filmacademie in Moskou.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sinds 1999 was hij vennoot van ‘Blaffende Honden’, een bureau voor grafisch ontwerp en nieuwe media.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS’Mijn functie bij Strawberries is er op gericht om met het team een heldere vormtaal en inhoudelijk kader te ontwikkelen. Ik wil de beste websites van Nederland maken’, aldus Hofstede.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid