NN Group, hoofdsponsor van North Sea Jazz Festival wil meer ‘jazz’ in het bedrijf brengen
Meer improvisatie en meer creativiteit? ‘Het zijn stappen die we nog meer willen gaan zetten binnen ons bedrijf.’
NN Group, de internationale verzekeraar, hypotheekverstrekker en aanbieder van bankproducten, in ons eigen land bekend van onder andere de merken Nationale-Nederlanden en Ohra, is sinds 2018 hoofdsponsor van North Sea Jazz Festival, dat jaarlijks in Ahoy Rotterdam wordt gehouden. Behalve natuurlijk in 2020 en 2021, toen het vanwege corona niet door kon gaan. Een lelijke streep door de sponsor-rekening, want de eerste jaren van een samenwerking zijn nu juist bedoeld om te bouwen aan de herinnering bij de doelgroep. Na twee jaar op en twee jaar af, staat NN Group min of meer weer bij start.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidNSJ is al heel lang het NSJ niet meer. De J kan je met investeerders als deze nog meer gedag zwaaien. "Een breder publiek"? Zoeken met een kaarsje, dat was vroeger wel anders. Het zou haar eerder sieren meer Jazz te stimuleren ipv commercieel te gaan. Werkt ook voor je bank hoor!