Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe visuele stijl voor bezorgdienst Deliveroo

De nieuwe look is letterlijk een nieuw jasje.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bezorgservice Deliveroo heeft een nieuwe merkidentiteit, die is ontwikkeld is in samenwerking met branding agency DesignStudio en verkeersveiligheidsorganisatie Brake.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe look moet ook de veiligheid en het comfort van de fietsende bezorgers verbeteren.

Zo zijn de jassen zijn voorzien van reflecterend ‘flash’-materiaal rond de polsen, taille en schouders om de zichtbaarheid van de bezorgers in de nacht te vergroten.

Breder kleurenpalet

George Pallis, director of marketing: ‘Met een breder kleurenpalet en een opvallende stijl van fotografie benadrukken we onze missie: focus op bezorging van kwalitatief eten. En, het allerbelangrijkste, de nieuwe kleding, moet de bezorgers veiliger hun werk laten doen.’

Passend in de hele wereld

James Hurst, executive creative director van DesignStudio geeft in het persbericht aan dat er is overlegd met  mensen van over de hele wereld ‘om te garanderen dat het logo en de visual identity zowel in Hongkong als Hackney passend zijn. In de groei die Deliveroo doormaakt moet de vernieuwde uitstraling de connectie met bezorgers, restaurants en klanten versterken en verdiepen.’

Het nieuwe logo

De bezorgdienst is actief in 100 steden in 12 landen en er rijden meer dan 20.000 fietsende bezorgers rond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in