Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw outdoor-medium gericht op kinderen

De Zak van Sint is een nieuw outdoor-medium gericht op de 'moeilijk bereikbare doelgroep van kinderen tussen de 5 en de 12 jaar'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wil kidsmarketeers tijdens de aankomende Sinterklaas/kerstperiode helpen. Initiatiefnemer fieldmarketingbureau Monsterscore licht toe: 'Kinderen hebben belangrijke invloed op het koopgedrag van ouders en zijn continu bezig met het ontwikkelen van merkvoorkeuren. Belangrijke aankopen waarop zij veel invloed uitoefenen zijn bijvoorbeeld snoep, tussendoortjes, drinks, games, kleding en dagjes uit. Deze zijn terug te vinden in de Zak van Sint.'

related partner content for mobile comes here

In de verspreidingsperiode van medio november tot en met begin december delen Zwarte Pieten de Zak van Sint landelijk uit bij lokale Sinterklaas-intochten, Sintmiddagen in winkelcentra en andere kidsevents. Het gaat om een oplage van 50.000 stuks. Er kan mee worden gedaan met samples, gadgets, waardebonnen of bijvoorbeeld een gesponsorde kleurplaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in