Nederland 1 marktleider in week 9
Met een marktaandeel van 20,8 procent was Nederland 1 in week 9 de best scorende zender.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit blijkt uit de cijfers van SKO (tijdvak 18.00 - 24.00 uur, doelgroep 6+). Nederland 2 had een aandeel van 7,3, Nederland 3 scoorde 6,7. RTL 4 had 16,1 procent, RTL 5 6,6, RTL 7 6,7 en RTL 8 2,4. SBS 6 had een aandeel van 10,8 procent, Net 5 had 5,3 en Veronica 4,7.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Boer zoekt Vrouw was weer het best bekeken programma van de week met 3,789 miljoen kijkers. De Idols-finale werd aan het begin van de avond bekeken door 1,997 miljoen mensen. De uitslag later op de avond was goed voor 2,595 miljoen kijkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid