Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 1 marktleider in week 9

Met een marktaandeel van 20,8 procent was Nederland 1 in week 9 de best scorende zender.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit de cijfers van SKO (tijdvak 18.00 - 24.00 uur, doelgroep 6+). Nederland 2 had een aandeel van 7,3, Nederland 3 scoorde 6,7. RTL 4 had 16,1 procent, RTL 5 6,6, RTL 7 6,7 en RTL 8 2,4. SBS 6 had een aandeel van 10,8 procent, Net 5 had 5,3 en Veronica 4,7.

related partner content for mobile comes here

Boer zoekt Vrouw was weer het best bekeken programma van de week met 3,789 miljoen kijkers. De Idols-finale werd aan het begin van de avond bekeken door 1,997 miljoen mensen. De uitslag later op de avond was goed voor 2,595 miljoen kijkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in