Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Namens Nederland’ onderzoekt toekomstvisie van de Nederlandse bevolking

Enquête naar de mening van dé Nederlander op het terrein van o.a. onderwijs, gezondheidszorg en werk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het initiatief Namens Nederland is van start gegaan: een grootschalige enquête onder de Nederlandse bevolking over de toekomst van Nederland. De enquête is online beschikbaar op . Het doel is te komen tot een gemeenschappelijke toekomstvisie voor Nederland, die eind oktober breed zal worden gepubliceerd.

related partner content for mobile comes here

Namens Nederland is een onafhankelijk en belangeloos initiatief van McKinsey & Company, gesteund door De Telegraaf, RTL, SBS, FD, nudnik, CAVIAR, Motivaction, FNV, CNV, VNO-NCW, SCP, RET, HTM en een aantal wetenschappers.

Uitvoerbaar

Via Namens Nederland kunnen Nederlanders tot 14 september hun mening geven over bijvoorbeeld onderwijs, gezondheidszorg en werk. Uniek is dat deelnemers niet alleen aangeven wat ze belangrijk vinden, maar ook wat ze daarvoor willen doen of laten. Als een deelnemer bijvoorbeeld meer wil investeren in gezondheidszorg kan dat alleen door ergens anders op te besparen, meer belasting te betalen of meer te werken. Zo leidt Namens Nederland tot een uitvoerbare toekomstvisie.

Het invullen van de enquête neemt 15 minuten in beslag.

Campagne

De komende maanden zal Namens Nederland via tv, radio, advertenties, krantenartikelen, billboards op straat en posters in het openbaar vervoer aandacht voor het initiatief vragen. Doel van de campagne is zoveel mogelijk respondenten en een zo groot mogelijk draagvlak voor de uitkomsten van het onderzoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Betsy

Ik wil graag de enquete invullen

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in