'Muziek is een belangrijke tool in je merktoolbox'
'Je audio-identiteit is niet alleen je merkheritage, maar er zit ook je ambitie in', zegt marketeer Dries Poels (Nederlandse Loterij).
Diederik Middelkoop interviewt Dries Poels van Nederlandse Loterij en Bas Erlings over gedragsbeinvloeding:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Adformatie · Diederik van Middelkoop interviewt Dries Poels (Nederlandse Loterij)
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDiederik van Middelkoop interviewt Dries Poels (Nederlandse Loterij)
De Dag van de Audio is een initiatief van Adformatie, Amp.Amsterdam, Voicebooking,com en Topcast Media en wordt mogelijk gemaakt door de inzet van KINK, ANP, Capital C en Stage Content.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid