Media 'Het probleem van een podcast is dat iedereen het kan maken' Miss Podcast Mischa Blok heeft een goed advies over podcasts maken: bezint eer ge begint. Meestal zitten mensen niet er niet op te wachten.
Media ‘We hebben een één-op-één lijn met de luisteraar’ Kink-programmadirecteur Michiel Veenstra over de Dag van de Audio en de groei van zijn zender. 'We zetten in op distributie en marketing.'
Media De toekomst van luisteronderzoek begint nu In het Radiocastje praten Lidewij Hentenaar (RAB) en Frans Kok (Nationaal Luisteronderzoek) over de toekomst en meetbaarheid van audio.
Media Bakkie Media S2E10: Audio bereikt sterrenstatus 2021 wordt het jaar van audio, met podcasting voorop. Wat maakt audio zo krachtig?
Digital transformation Wat muziek doet voor ons welzijn Amp.Amsterdams Diederik Middelkoop interviewt Jip Samhoud (&Samhoud) en Levi Sars (Fama Volat) over muziek en gezondheid.
Media / 13 SEPTEMBER 2021, 22:41:00 De sound van Michiel Borstlap en VanMoof Reporter Jakob Krabbé ging voor de Dag van de Audio op pad en kreeg VanMoof, Buutvrij én Michiel Borstlap voor zijn microfoon.
Bureaus / 13 SEPTEMBER 2021, 22:56:00 Darre van Dijk: 'Muziek is geen sluitpost' Muziek moet veel eerder in het creatieve proces een belangrijke rol krijgen, vindt muzikant en creatief Darre van Dijk (TBWA\Neboko).
Merkstrategie / 13 SEPTEMBER 2021, 23:07:00 'Muziek is een belangrijke tool in je merktoolbox' 'Je audio-identiteit is niet alleen je merkheritage, maar er zit ook je ambitie in', zegt marketeer Dries Poels (Nederlandse Loterij).