'Je audio-identiteit is niet alleen je merkheritage, maar er zit ook je ambitie in', zegt marketeer Dries Poels (Nederlandse Loterij).
Miss Podcast Mischa Blok heeft een goed advies over podcasts maken: bezint eer ge begint. Meestal zitten mensen niet er niet op te wachten.
Muziek moet veel eerder in het creatieve proces een belangrijke rol krijgen, vindt muzikant en creatief Darre van Dijk (TBWA\Neboko).
Reporter Jakob Krabbé ging voor de Dag van de Audio op pad en kreeg VanMoof, Buutvrij én Michiel Borstlap voor zijn microfoon.
Amp.Amsterdams Diederik Middelkoop interviewt Jip Samhoud (&Samhoud) en Levi Sars (Fama Volat) over muziek en gezondheid.
In het Radiocastje praten Lidewij Hentenaar (RAB) en Frans Kok (Nationaal Luisteronderzoek) over de toekomst en meetbaarheid van audio.
Kink-programmadirecteur Michiel Veenstra over de Dag van de Audio en de groei van zijn zender. 'We zetten in op distributie en marketing.'
2021 wordt het jaar van audio, met podcasting voorop. Wat maakt audio zo krachtig?