Overslaan en naar de inhoud gaan

Multiscreen content consumptie

Voor mijn Handboek Content Strategie (uitgever Adformatie) heb ik veel whitepapers, onderzoeken en surveys bekeken op gebied van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor mijn (uitgever Adformatie) heb ik veel whitepapers, onderzoeken en surveys bekeken op gebied van multiscreening. Feit is dat maar weinig organisaties kunnen omgaan met het gedrag van multiscreening. Multiscreening? Het doorelkaar gebruiken van schermen en daarmee kanalen.

related partner content for mobile comes here

De klant is in het bezit van een tv en een pc. Daarnaast vaak ook nog eens een laptop, tablet of smartphone. Het overzicht van Überflip toont ook nog eens dat 90% van de Amerikanen meerdere devices tegelijk gebruiken. Het gevolg? Boodschappen worden – bij multiscreening – vooral gescanned. De focus is weg. 30 tot bijna 50% van de ‘tv kijkers’ gebruikt ook sociale media naast het tv kijken. Het commerciële gevolg? Er wordt veel gezocht naar producten tijdens het multiscreenen. Vooral bezitters van een tablet ondernemen actie tijdens de multiscreening.

De oplossing? Content maken voor de overige kanalen waarbij de content vooral aanvullend is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in