Overslaan en naar de inhoud gaan

Millward Brown neemt EffectiveBrands over

Nieuwe bedrijf Millward Brown Vermeer moet totaalpakket aan de global CMO bieden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

EffectiveBrands maakte dinsdag 17 juni bekend dat het wordt overgenomen door Millward Brown (Kantar - WPP). 

related partner content for mobile comes here

Het onderzoeksbureau zal het Nederlandse global marketingadviesbureau combineren met zijn strategische advies-unit Millward Brown Optimor. Het nieuwe Millward Brown Vermeer wordt een marketingstrategisch adviesbureau voor de global CMO. 

Het nieuwe bureau telt 150 man in 10 kantoren wereldwijd en kan gebruik maken van de backbone van Millward Brown.

Leiding is in handen van en executive board, met Mario Simon ( nu president en global chair Millward Brown Optimor) als nieuwe CEO, mede-oprichter EffectiveBrands Frank van den Driest als chief commercial officer en Marc de Swaan Arons als CMO. Millward Brown wordt enige aandeelhouder. Financiele details werden verder niet gegeven.

EffectiveBrands is opgericht in 2001 door Marc de Swaan Arons en Frank van den Driest. Vorig jaar startte EffectiveBrands het onderzoek Marketing2020, een wereldwijd onderzoek naar kansen en uitdagingen van global CMO’s.

Lees een met Marc de Swaan Arons over de overname op Marketingonline.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in