Merkstrategie Merken die verdwijnen (8): Lodewijk van der Peet over Marktplaats Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?
Advertorial De toekomst van social media is brand commerce De afgelopen jaren hebben succesvolle merken op social media een forse transitie doorgemaakt. Van een focus op communities en always on…
Merkstrategie De keuze van de YouTuber: Defano In de aanloop naar VEED deelt wekelijks een bekende Nederlandse YouTuber zijn of haar favoriete influencercampagne.
Premium PR ‘PR is een van de snelst groeiende categorieën bij ADCN’ ADCN-Jurylid Jacqueline Bosselaar over de ontwikkelingen in reclame, communicatie en design
Merkstrategie Abovo Media begint fullservice label voor digital advertising Het mediabureau zet Digital Brixx op.
Merkstrategie Merken die verdwijnen (8): Lodewijk van der Peet over Marktplaats Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?
Advertorial De toekomst van social media is brand commerce De afgelopen jaren hebben succesvolle merken op social media een forse transitie doorgemaakt. Van een focus op communities en always on…
Merkstrategie De keuze van de YouTuber: Defano In de aanloop naar VEED deelt wekelijks een bekende Nederlandse YouTuber zijn of haar favoriete influencercampagne.
Premium PR ‘PR is een van de snelst groeiende categorieën bij ADCN’ ADCN-Jurylid Jacqueline Bosselaar over de ontwikkelingen in reclame, communicatie en design
Merkstrategie Abovo Media begint fullservice label voor digital advertising Het mediabureau zet Digital Brixx op.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid