Meeste helpdesks nog steeds slecht
Helpdesks van internetaanbieders zijn nog steeds slecht bereikbaar en ondeskundig, blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond.
Uit een enquête onder drieduizend panelleden blijkt dat de helft van alle breedbandgebruikers in het afgelopen half jaar een poging waagde om de helpdesk van zijn internetaanbieder te raadplegen. Van de vijftien internetaanbieder hebben er maar drie een (zeer) goede helpdesk. Dat zijn XS4All, Freeler en Multikabel. Bij de overige aanbieders loopt het aantal ontevreden klanten uiteen van 35 tot meer dan 60 procent. De helpdesks van Casema en Chello krijgen wederom het oordeel slecht. De resultaten zijn gepubliceerd in de nieuwe Consumentengids (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid