Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingtalent of the year van start!

De eerste ronde van Marketingtalent of the Year 2012 is officieel begonnen! Iedereen die een marketingtalent in zijn of haar organisatie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste ronde van is officieel begonnen! Iedereen die een marketingtalent in zijn of haar organisatie kent, kan deze vanaf nu voordragen op de !

related partner content for mobile comes here

Aanmelden van talent gaat dit jaar op basis van een LinkedIn-profiel en motivatie. Het talent dat je voordraagt, krijgt een bericht en kan de aanmelding vervolgens zelf voltooien, waarna hij of zij op de longlist verschijnt. Ben je eigen baas? Zorg dan dat iemand je voordraagt! Inschrijven kan tot 16 mei.

In 2012 staat in het teken van Talents & Masters. Want talent alleen is niet voldoende. Het vergt moed, visie en ambitie om vernieuwende keuzes te maken, en om marketing naar een hoger niveau te tillen. En die stappen zet je nooit alleen. In drie rondes werken we daarom toe naar de finale van de Marketing Talent of the Year.

Strategie
In ronde 2 worden uit alle inzendingen 10 kandidaten geselecteerd. Zij moeten een strategie schrijven voor een case die wordt aangedragen door . Ze krijgen daarbij hulp en feedback van 3 MarketingMasters. De talenten worden daarnaast door SchaalX geïnterviewd: de verhalen en films komen op dit blog te staan.

De jury kiest vervolgens op basis van de gesprekken, uitkomsten en aanbevelingen van het interview en de case 3 kandidaten voor de finale. Maar het publiek mag ook een wildcard weggeven: de publieksfavoriet zal in de finale belanden.

Vorig jaar organiseerden we de wedstrijd voor het eerst. De eindkandidaten moesten zich toen bewijzen in een personal branding-eindstrijd en daarna hun strategie toelichten.
Uiteindelijk won Michael Blankert (brandmanager Lays) de titel.

De finale vindt dit jaar plaats bij 1%Club in Amsterdam. De finalisten mogen dan hun case toelichten in de 1%Show, die live op internet zal worden uitgezonden, op 26 juni. En zoals het er nu uitziet, belooft het een heel mooi marketingfeestje te worden!

De wedstrijd wordt georganiseerd door Tijdschrift voor Marketing en , in samenwerking met 1%Club, en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in