Overslaan en naar de inhoud gaan

(Rondvraag) Gezocht: accountability-tips!

In het meinummer van Tijdschrift voor Marketing ruim aandacht voor accountability. Aan de ene kant roept men dat accountability een kans is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast is het lastig om verantwoordelijkheid te nemen voor het uiteindelijke resultaat, zeker als je succes afhangt van factoren als het weer, of sociale media...

related partner content for mobile comes here

En je kunt alles wel meten, maar heb je er ook altijd iets aan? Hoe meet je adequaat het effect van je klantcontacten?

In het nummer proberen we dan ook wat handvatten te bieden over hoe je accountability kunt vormgeven, en laten we de wetenschap aan het woord over de valkuilen, en over innovatie en accountability. Wat heeft zin, en wat niet? Maar ik ben nu vooral benieuwd naar jullie persoonlijke ervaringen.

Welke factoren zijn volgens jullie bepalend voor het succes van accountability? En welke accountability-valkuilen dien je uit de weg te gaan? Wat is een goed stappenplan, en wat moet je echt niet gaan meten? Laat maar weten!

Reacties worden in het meinummer van Tijdschrift voor Marketing geplaatst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in