(Rondvraag) Gezocht: accountability-tips!


Daarnaast is het lastig om verantwoordelijkheid te nemen voor het uiteindelijke resultaat, zeker als je succes afhangt van factoren als het weer, of sociale media...
En je kunt alles wel meten, maar heb je er ook altijd iets aan? Hoe meet je adequaat het effect van je klantcontacten?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het nummer proberen we dan ook wat handvatten te bieden over hoe je accountability kunt vormgeven, en laten we de wetenschap aan het woord over de valkuilen, en over innovatie en accountability. Wat heeft zin, en wat niet? Maar ik ben nu vooral benieuwd naar jullie persoonlijke ervaringen.
Welke factoren zijn volgens jullie bepalend voor het succes van accountability? En welke accountability-valkuilen dien je uit de weg te gaan? Wat is een goed stappenplan, en wat moet je echt niet gaan meten? Laat maar weten!
Reacties worden in het meinummer van Tijdschrift voor Marketing geplaatst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid