
De driedelige serie biedt antwoord op het 'hoofdbrekende' probleem: hoe drink je een glas Campari dat op zijn kop staat, zonder te morsen?
Lernert & Sander willen met de campagne het drankje terugplaatsen in de spotlights. De strakke video’s - voorzien van een minimalistische witte set en jazzy score – kwamen tot stand in samenwerking met creative director Morhiro Harano, die eerder opzienbaarde met werk voor de band OK GO en Honda.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe campagne is vanaf 17 november online te bekijken.
LERNERT AND SANDER - Campari - How to drink a Campari - Turning Tables
LERNERT AND SANDER - Campari - How to drink a Campari - Ice Ramp
LERNERT AND SANDER - Campari - How to drink a Campari - Frozen
Credits
Creative Director: Morihiro Harano
Concept & Direction: Lernert & Sander
DOP: Patrick Otten
Art Director: Tom Darmstaedter
Styling: Thomas Vermeer
Make Up: Florence Teerlinck
Editor: Simone Rau
Grading & Online: Hectic Electric
Music & Sound Design: Diederik Idenburg
(MOST Original Soundtracks)
Casting: Alexandra Carrée
Models: Layna, Nicola & Olav (Dominique Models)
Project Manager: Misato Tachibana, Motoko Shimizu
Producer: Marie-Hélène Van Quickenborne, Bram Sterckx
Executive Producer: Maarten Le Roy
Creative Agency: Mori Inc. / Lernert & Sander
Production Company: ADULT (adult-image.tv)
Client: Campari / Suntory
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee