Overslaan en naar de inhoud gaan

Lernert & Sander lanceren Japanse Campari-campagne

De campagne werd geproduceerd door Brusselse bureau Adult
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

willen met de campagne het drankje terugplaatsen in de spotlights. De strakke video’s - voorzien van een minimalistische witte set en jazzy score – kwamen tot stand in samenwerking met creative director , die eerder opzienbaarde met werk voor de band en Honda.

De campagne is vanaf 17 november online te bekijken.

Credits
Creative Director: Morihiro Harano
Concept & Direction: Lernert & Sander
DOP: Patrick Otten
Art Director: Tom Darmstaedter
Styling: Thomas Vermeer
Make Up: Florence Teerlinck
Editor: Simone Rau
Grading & Online: Hectic Electric
Music & Sound Design: Diederik Idenburg 
(MOST Original Soundtracks)
Casting: Alexandra Carrée
Models: Layna, Nicola & Olav (Dominique Models)
Project Manager: Misato Tachibana, Motoko Shimizu
Producer: Marie-Hélène Van Quickenborne, Bram Sterckx
Executive Producer: Maarten Le Roy
Creative Agency: Mori Inc. / Lernert & Sander
Production Company: ADULT (adult-image.tv)
Client: Campari / Suntory

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in