Overslaan en naar de inhoud gaan

Anomaly wint eerste Amsterdam Advertising Fifa Cup

J. Walter Thompson Amsterdam daagde de reclamewereld uit om de degens te kruisen op het digitale voetbalveld
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uiteindelijk durfde teams van TBWA\Neboko, Wieden+Kennedy, Superheroes, Selmore, Lemz, The Oddshop, DDB&Tribal, Achtung!, Anomaly, Massive Music, 180 Amsterdam, Adformatie, Grey en Red Urban/Etcetera te strijden om de &;cup met grote oren&;.

related partner content for mobile comes here

Elk bureau mocht slechts drie afgevaardigden sturen, waarvan twee per wedstrijd in actie zouden komen. Vooral het thuisspelende team had er werk van gemaakt met een kwalificatietoernooi, om er zeker van te zijn dat het beste team in actie zou komen.

De teams werden verdeeld over vier poules, waarna de nummers één en twee doorgingen naar de kwartfinales. 180 Amsterdam, Lemz, Anomaly en Grey wisten het vaakst te scoren waardoor zij doorgingen naar de halve finales. 

Uiteindelijk kreeg het enthousiaste publiek een zinderende finale voorgeschoteld tussen Anomaly en Grey. Na een gelijke wedstrijd en doelpuntloze verlenging wist Anomaly pas bij de penaltyreeks het toernooi in de wacht te slepen.

Bij de aansluitende borrel werd het Anomaly-team gehuldigd en mogen zij zich de eerste winnaars noemen van The Amsterdam Advertising Fifa 16 Cup.


Credits

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in