Overslaan en naar de inhoud gaan

Kuperus leidt Kinetic

Dennis Kuperus, tot voor kort werkzaam bij narrowcaster Librium TV, gaat Kinetic leiden. Kinetic is de out-of-home specialist van GroupM…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast verantwoordelijk voor Kinetic Nederland wordt Kuperus ook digital director Emea bij de out-of-home-specialist. Kuperus heeft een verleden van inmiddels negentien jaar in de media. Twaalf jaar daarvan werkte hij bij Mediaedge:cia, maakte deel uit van het managementteam en werkte op klanten als Fortis, Chanel en Philip Morris. In 2003 richtte hij samen met Tijmen Bos Librium TV op, dat onder meer narrowcasting aanbiedt in McDonald's-restaurants. In 2005 nam de Telegraaf Media Groep een belang van 40 pct in Librium, later werd dat verhoogd tot 84 pct. Afgelopen juni werd Librium door TMG verkocht aan BST Company, Tijmen Bos bleef, maar Kuperus vertrok.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in