Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN verkoopt onderzoeksbureau Interview-NSS

Telecombedrijf KPN verkoopt onderzoeksbureau Interview-NSS aan het management. Het bureau verzorgt al jaren peilingen voor onder meer NOVA…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Telecombedrijf KPN verkoopt onderzoeksbureau aan het .
Het bureau verzorgt al jaren peilingen voor onder meer NOVA en het ANP, onlangs nog bij het
referendum over de Europese grondwet.

related partner content for mobile comes here

Interview-NSS kwam in bezit van KPN toen het telecombedrijf het callcenterbedrijf SNT overnam, waar het een volledige dochter van is.
Het bureau gaat nu voor een niet bekendgemaakt bedrag over naar het management van de onderneming, een aantal werknemers en Tobias Walraven, voormalig topman en oprichter van SNT.

'Toen grootaandeelhouder KPN vorig jaar meldde SNT te willen integreren en afscheid te willen nemen van de niet-kernactiviteiten, heeft het management van Interview-NSS direct kenbaar gemaakt het bedrijf te willen overnemen', verklaren betrokkenen.
KPN blijft wel klant van Interview-NSS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in