Overslaan en naar de inhoud gaan

John West richt zich middels contentmarketing op domein ‘gezondheid’

Volgens het vismerk weten de meeste sporters wel dat vis goed voor ze is, maar weten ze niet precies hoe dat werkt.
Miniatuurvoorbeeld
© John West
Miniatuurvoorbeeld
© John West

Visconservenmerk John West sluit partnerships met een sportevenement in Nijmegen (‘Strong Viking obstakelrun’) en met twee sportvoedingsspecialisten. Daarmee wil John West zich profileren als merk voor sporters. De motivatie: ‘De meeste sporters weten wel dat vis goed voor ze is. Maar hoe werkt dat nu precies?

related partner content for mobile comes here

Wanneer moet je ook alweer meer eiwitten eten, wanneer koolhydraten? En hoe kan je dat een beetje handig klaarmaken?’ De kern van de boodschap is dat als je als sporter het beste uit jezelf wilt halen, je gezonde vetten, eiwitten en vitamines nodig hebt. John West: ‘Daar zit vis - ook in blik - bomvol mee.’

Visadvies voor de sporter

Recepten

De twee sportvoedingsspecialisten waar John West mee samenwerkt, komen van Papendal. Het zijn kok Erik te Velthuis en diëtiste Brenda Frunt. De laatste geeft in een serie posts en films op Facebook, YouTube, Instagram en de eigen site bijvoorbeeld tips wanneer het ideale tijdstip is om een laatste goede maaltijd te eten voor een wedstrijd. Te Velthuis heeft een achttal fijne recepten samengesteld die ‘heel goed zijn voor sporters’.

Daarnaast wordt dus samengewerkt met de familie-editie van de Strong Viking obstakelrun, die aanstaand weekend in Nijmegen plaatsvindt. De samenwerking wordt onder meer vormgegeven door een heus ‘John West obstakel’ dat de deelnemers moeten overwinnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in