Overslaan en naar de inhoud gaan

Lexus-campagne voor hybride modellen: ‘Diesel bedankt’

Lexus zegt een punt te maken voor de dieselrijder. ‘Hier ligt de toekomst.’
Miniatuurvoorbeeld
© Brand New Telly
Miniatuurvoorbeeld
© Brand New Telly

Luxe en prestatie zijn goed te combineren met milieuvriendelijkheid. Dat is in de kern de boodschap van de Lexus-campagne ‘Diesel bedankt’ (bureau: Brand New Telly).

related partner content for mobile comes here

Het automerk claimt recht van spreken te hebben, omdat het de dieselauto al jaren geleden in de ban deed en hoofdzakelijk zelfopladende hybride-modellen levert.

Diesel bedankt

De boodschap wordt overgebracht in een radiospot van 70 seconden en 1/1 advertenties in print (onder andere twee opeenvolgende volle pagina’s rechts in de dagbladen van vandaag). Daarnaast zijn er banners, online video’s, posts en DOOH-uitingen ontwikkeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in