Lexus-campagne voor hybride modellen: ‘Diesel bedankt’
Lexus zegt een punt te maken voor de dieselrijder. ‘Hier ligt de toekomst.’
Luxe en prestatie zijn goed te combineren met milieuvriendelijkheid. Dat is in de kern de boodschap van de Lexus-campagne ‘Diesel bedankt’ (bureau: Brand New Telly).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het automerk claimt recht van spreken te hebben, omdat het de dieselauto al jaren geleden in de ban deed en hoofdzakelijk zelfopladende hybride-modellen levert.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
De boodschap wordt overgebracht in een radiospot van 70 seconden en 1/1 advertenties in print (onder andere twee opeenvolgende volle pagina’s rechts in de dagbladen van vandaag). Daarnaast zijn er banners, online video’s, posts en DOOH-uitingen ontwikkeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid