Overslaan en naar de inhoud gaan

Hillenaar Outdoor komt met futuristische radiospotjes

Outdoor-exploitant gaat radiocommercials uitzenden voor promotie eigen medium.
Miniatuurvoorbeeld
© Hillenaar Outdoor
Miniatuurvoorbeeld
© Hillenaar Outdoor

Hillenaar Outdoor plaats een reeks aan radiocommercials met een futuristische ondertoon. Hiermee wil de media-exploitant zijn digitale services door heel Nederland promoten.

related partner content for mobile comes here

Hillenaar Outdoor wil zijn netwerk uitbreiden en innovatie is daarbij van belang, zegt CEO Jeroen Hillenaar. Naast bijna duizend traditionele abri’s en billboards in onder meer Zuid-Holland en Utrecht, hebben we er veel nieuwe digitale media bij.’ De reclamespots moeten deze nieuwe uitingen onder de aandacht brengen. 

Het gaat een vijftal commercials met opmerkelijke geluidseffecten plaatsen. De Engelstalige commercials zijn vanaf 1 september te horen op diverse radiozenders (o.a. Q-music, 8FM en Radio NL). 

De campagne is mede mogelijk gemaakt door Ziaja & Dorst Multimedia Solutions. Dit bedrijf heeft al eerder ‘eigenaardige’ radiocommercials voor Hillenaar gemaakt. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Scato van Opstall

Op zich een aardig idee om, zoals dat ook met video en print gebeurt, een linkje/stream met deze futuristische radiocommercials te plaatsen? Ben wel benieuwd na zo'n kopregel en ben vast de enige niet... (De argeloze bezoeker ziet nu alleen een video van Ziggo).

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in