Hillenaar Outdoor komt met futuristische radiospotjes
Hillenaar Outdoor plaats een reeks aan radiocommercials met een futuristische ondertoon. Hiermee wil de media-exploitant zijn digitale services door heel Nederland promoten.
Hillenaar Outdoor wil zijn netwerk uitbreiden en innovatie is daarbij van belang, zegt CEO Jeroen Hillenaar. ‘Naast bijna duizend traditionele abri’s en billboards in onder meer Zuid-Holland en Utrecht, hebben we er veel nieuwe digitale media bij.’ De reclamespots moeten deze nieuwe uitingen onder de aandacht brengen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet gaat een vijftal commercials met opmerkelijke geluidseffecten plaatsen. De Engelstalige commercials zijn vanaf 1 september te horen op diverse radiozenders (o.a. Q-music, 8FM en Radio NL).
De campagne is mede mogelijk gemaakt door Ziaja & Dorst Multimedia Solutions. Dit bedrijf heeft al eerder ‘eigenaardige’ radiocommercials voor Hillenaar gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidOp zich een aardig idee om, zoals dat ook met video en print gebeurt, een linkje/stream met deze futuristische radiocommercials te plaatsen? Ben wel benieuwd na zo'n kopregel en ben vast de enige niet... (De argeloze bezoeker ziet nu alleen een video van Ziggo).