Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com trapt studiejaar af met studentenhuis vol microvloggers

In een one-take video maakt het publiek kennis met twaalf vloggende studenten die allemaal een andere must-have gadget testen.
Miniatuurvoorbeeld
© bol.com
Miniatuurvoorbeeld
© bol.com

De Back 2 Study-campagne van bol.com staat dit jaar in het teken van twaalf vloggers die aan de start staan van het nieuwe studiejaar. Microvloggers als Rohan (Zomaer Official) en Lotta (Lola Lotta) delen een dag uit hun studentenleven en laten zien hoe ze het nieuwe studiejaar kickstarten met een product van bol.com. De campagne, die speciaal is ontwikkeld  voor bol.com’s inspiratieplatform 'Tech Magazine', wordt aangejaagd met een one-take campagnevideo.

related partner content for mobile comes here

Credits:

Verantwoordelijk bij Bol.com
Content Marketeer: Diane Dalhuisen
Brand Specialist: Casper Stollman

Verantworodelijk bij Qontent Matters
Strategy Director: Robin van Polen
Creative Director: Danijel Dercksen
Concept & Copy: Reneé Bainczyk, Lianne Plouvier
Producer: Nienke Overhaus
Productie Assistent: Marlous Naumann
Director: Bas Baakman
Still Photography: Merel Hurkmans, Bureau Bokeh
Music & Sound: Whoozy Agency

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in