Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagnerapport: Ben is uitdagend, onhandige kinderen bij Kleertjes.com

Onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.

Deze week in het campagnerapport: De ‘Beter in bed’-campagne van Ben met het telefooncondoom en online kledingwinkel Kleertjes.com. Het voorbehoedsmiddel van de provider is letterlijk een condoom, maar dan voor je smartphone. Dit om te voorkomen dat je continu op je telefoon zit als je in bed naast je partner ligt. In de spot van Kleertjes.com zien we hoe onhandig kinderen kunnen handelen. De online kledingwinkel stelt dan ook de vraag aan ouders hoe ze hun kroost de volgende dag moeten kleden, rekening houdende met die onhandigheid.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in