Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzenden SpinAwards 2005 begonnen

De inschrijving voor de SpinAwards 2005 is deze week van start gegaan. Via de vernieuwde website kan het beste Nederlandse interactieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De inzendtermijn sluit op woensdag 15 februari 2006 om 24.00 uur. De SpinAwards zijn de Nederlandse jaarprijzen voor creativiteit in interactieve marketingcommunicatie. De prijzen worden dit jaar uitgereikt tijdens de SpinAwards Night op 13 april 2006 in Amsterdam. De week ervoor, op 6 april 2006 is de openabre jurydag op de Hogeschool Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Ook dit jaar is er weer een aantal veranderingen rondom de SpinAwards. Voor het eerst kiest het vakpubliek een interactief bureau van het jaar. Het winnende bureau wordt gekozen uit de bureaus die hebben ingezonden. Het vakpubliek kiest ook weer de beste (interactieve) adverteerder van het jaar. Verder is de categorie “beste gaming concept” toegevoegd. De categorie “beste banner” is vervallen; deze prijs is opgegaan in de categorie “beste online campagne”.

Bestuursvoorzitter Stephan Fellinger: ‘De bestedingen op het gebied van interactieve media zijn het afgelopen jaar weer flink gestegen. Wij hopen dit ook terug te zien in de hoeveelheid creatieve inzendingen.’
Inschrijven kan .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in