Overslaan en naar de inhoud gaan

Identiteitscongres: connected energy

15 april aanstaande is het weer tijd voor het jaarlijkse Identiteitscongres. Het thema dit jaar: Connected Energy. Want sterke merken en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar hoe geef je vorm aan een collectief proces waarin je energie weet op te wekken en vast te houden? Ook als er heel moeilijke keuzes gemaakt moeten worden? Tibor van Bekkum (ValueBridge) zal het hebben over hoe je je medewerkers betrokken kunt krijgen bij de positionering, door middel van een online identiteitstool.

related partner content for mobile comes here

Wat je verder mag verwachten:

- Key note van Edwin Kaats (schrijver vh managementboek 2013) over identiteit en samenwerking tussen organisaties.

- Cases van ING, Nuon, Pantar Amsterdam en het Jeroen Bosch Ziekenhuis over hun ervaringen met het vormgeven van een collectief proces.

- De presentatie van het Identity Monitoring en Engagement Platform, een innovatieve tool om de hele organisatie te betrekken bij het bouwen aan organisatie identiteit.

- Een World Cafe waarin je zelf de kracht van ‘connected energy’ kan ervaren omdat alle deelnemers gezamenlijk brainstormen over concrete en effectievere manieren om aan identiteit te werken.

- Een verrassende afsluiting.

Het  wordt dit jaar gehouden in Supernova Jaarbeurs Utrecht, 15 april aanstaande. Let op, tot 15 maart geldt nog een =5928">vroegboekactie, bovenop de vaste korting die je ontvangt als abonnee van Communicatie, Tijdschrift voor Marketing en Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in