Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis webinar: met welke marketing capabilities laat je je organisatie verder groeien?

Het bouwen aan nieuwe marketing capabilities wordt genoemd als belangrijkste driver voor verdere groei van de (digitale) business.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo blijkt uit het , vorig jaar uitgevoerd door Millward Brown Vermeer (voorheen EffectiveBrands) samen met de WFA , ANA , Spencer Stuart , Forbes, Adobe en Tijdschrift voor Marketing.

related partner content for mobile comes here

Marketing2020 is het grootste onderzoek ooit over marketingleiderschap, met meer dan 10.000 marketingrespondenten uit 93 markten. De data en insights worden dit jaar behandeld in 4 gratis webinars.

In dit webinar leggen Olivier Genoud en Pauline Wielens, beide werkzaam bij MBVermeer, wat je moet doen om (digitaal) verder te kunnen groeien met de juiste marketing capabilities.

Aan  de hand van de uitkomsten laten beide zien hoe succesvolle marketingleiders hun business laten groeien, dankzij de implementatie van specifieke marketing excellence programma’s.  En er worden handige handvatten geboden voor uw eigen praktijk.

Welke training werkt wel, en welke juist niet? Wat moet u doen om interessant(er) te worden voor jonge, talentvolle werknemers?

Datum: 30 oktober
Tijd: 20: 00 uur

Deelname is gratis. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in