Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Gids Divisie, Philips en SBS brengen nacompetitiewedstrijden via internet

Een samenwerking tussen de Gouden Gids Divisie, Philips en SBS6 heeft geleid tot Nacompetitie.tv.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een samenwerking tussen de , en heeft geleid tot .

related partner content for mobile comes here

Op Nacompetitie.tv kunnen voetballiefhebbers vanaf donderdag 26 mei terecht voor alle samenvattingen en doelpunten van de jaarlijks gehouden Gouden Gids Nacompetitie. De dienst is gratis. De kijker kan op elk gewenst moment een keuze maken uit beelden van de ontknoping van de nacompetitie.

Nacompetitie.tv zegt daarmee de primeur te hebben in Nederland als het gaat om 'on demand' aanbieden van beelden van voetbalwedstrijden via het internet. Kijkers kunnen zich vanaf nu inschrijven bij Nacompetitie.tv. Zodra er nieuw beeldmateriaal beschikbaar is worden ze per e-mail geïnformeerd. Woensdag 25 mei wordt de eerste ronde in de nacompetitie gespeeld.

De samenvattingen worden 's avonds door SBS 6 uitgezonden. Vanaf donderdagochtend 26 mei zijn de eerste beelden via Nacompetitie.tv beschikbaar.

Nacompetitie.tv wordt gesponsord door Philips. 'Met de samenwerking met SBS en de Gouden Gids Divisie kunnen we ons wederom via het voetbal richten op de consument', aldus Marc Schoonderwoert, Marketing Brand Manager van Philips CE Benelux.

Naast de thuiswedstrijden van het Nederlands Elftal zendt SBS 6 ook de strijd om de Amstel Cup en de Johan Cruijff Schaal uit. De afspraken met de KNVB beperken zich niet alleen tot de distributie via televisie, maar gelden ook voor ADSL, satelliet en mobiele telefonie (UMTS).
Nacompetitie.tv is ontwikkeld door Rabbit and Bear te Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in