Overslaan en naar de inhoud gaan

Glastuinbouw wil eigen pr-instituut

De glastuinbouw vreest voor zijn imago en draagvlak nu er door het wegvallen van het Productschap Tuinbouw bijna niets meer aan pr voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

GlastuinbouwPR is direct begonnen met een enquête onder mensen in de sector: vinden zijn een centrum dat zich bekommert om het imago en beeld van de glastuinbouw noodzakelijk?

related partner content for mobile comes here

De meeste respondenten vinden dat de Nederlandse glastuinbouw positief in beeld moet blijven en dat de in jaren opgebouwde waardering moet worden gekoesterd. De waarde van PR scoort een 8,4 waarbij scholieren, de pers en politieke en maatschappelijke organisaties de belangrijkste doelgroepen moeten zijn.

De ondervraagden vinden een gezamenlijke strategie en boodschap, campagnes en stelselmatige informatievoorziening nodig, en dus ook budget. Bestaande activiteiten als Kom in de Kas en Klas in de kas zijn daarmee te versterken.

GlastuinbouwPR gaat dit najaar in gesprek met bestuurders van organisaties. Uit die gesprekken moeten organisatorische en financiële haalbaarheid naar voren komen. Eind dit jaar wil GlastuinbouwPR daar duidelijkheid over hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in