Overslaan en naar de inhoud gaan

Carlsberg houdt wereldwijde mediareview

Het Deense biermerk Carlsberg houdt een mediareview ter waarde van 100 miljoen pond (116 miljoen euro). Op dit moment is het account nog in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bronnen meldden aan Campaign dat Carlsberg contact heeft gehad met zijn holdings over de review, waar ook de planning en inkoop voor de merken Carlsberg, Kronenbourg 1664 en Tuborg onder vallen. Het proces wordt geleid door Jens Jermiin, vicepresident van Carlsberg.

related partner content for mobile comes here

Het internationale media-account was sinds begin 2010 in handen van OMD, na een bureauoriëntatie van vier maanden. OMD was daarvoor al in Europa actief voor de brouwerij, maar breidde toen ook uit naar Azië.

Een woordvoerder van Carlsberg kon aan Campaign bevestigen dat het bezig was met een wereldwijde mediareview, maar wilde verder niets loslaten.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in