Europese creatieve pitch Netflix
Netflix zoekt een reclamebureau in Europa voor creatief werk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Netflix kijkt zowel naar de Britse markt als het Europese vasteland. Met meer dan 36 miljoen abonnees in veertig landen is Netflix de grootste aanbieder van internettelevisie ter wereld, goed voor ruim een miljard uur tv en film per maand. Eind dit jaar begint Netflix ook in Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens de Britse site Campaign zouden al diverse bureaus uit Groot-Brittannië benaderd zijn. In de Verenigde Staten is Crispin Porter & Bogusky verantwoordelijk voor het creatieve werk voor Netflix. Daar werd eerder dit jaar de campagne "Miss Know-it-all" uitgerold.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Campaign.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid