Gamma-inhaker bereikt ruim 2,5 miljoen mensen
De inhaakcampagne werd ontwikkeld door Giesbers Communicatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Traditiegetrouw luisteren miljoenen Nederlanders tegen het einde van het jaar naar de Top2000 op Radio2.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gamma haakte in op deze traditie en vroeg Nederland producten te koppelen aan een songtitel uit de Top2000. Icemedia ontwikkelde voor Gamma een tool, waarmee deelnemers zelf een inhaker konden maken en direct konden delen via sociale media.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoUiteindelijk trok de actie op zijn hoogtepunt 500.000 online bezoekers per dag en bereikte de kluswinkel ruim 2,5 miljoen mensen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid