Overslaan en naar de inhoud gaan

Gamma-inhaker bereikt ruim 2,5 miljoen mensen

De inhaakcampagne werd ontwikkeld door Giesbers Communicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Traditiegetrouw luisteren miljoenen Nederlanders tegen het einde van het jaar naar de Top2000 op Radio2.

related partner content for mobile comes here

haakte in op deze traditie en vroeg Nederland producten te koppelen aan een songtitel uit de Top2000. Icemedia ontwikkelde voor Gamma een tool, waarmee deelnemers zelf een inhaker konden maken en direct konden delen via sociale media.

Uiteindelijk trok de actie op zijn hoogtepunt 500.000 online bezoekers per dag en bereikte de kluswinkel ruim 2,5 miljoen mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in