Frommel-logo voor Spelen 2012
Vandaag heeft de organisatie van de Olympische Spelen 2012 in London haar nieuwe logo gelanceerd: een verfrommeld jaartal met daarin de olympische ringen en - hoe kan 't ook anders- het woord 'London'.
Het nieuwe logo werd ontwikkeld door het gerenommeerde branding bureau Wolff Olins uit London en komt in vier frisse jeugdige kleuren: roze, blauw, groen en oranje.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
IOC President Jacques Rogge zegt het volgende over het nieuwe logo: "This is a truly innovative brand logo that graphically captures the essence of the London 2012 Olympic Games - namely to inspire young people around the world through sport and the Olympic values."
"... The brand launched today by London 2012 is, I believe, an early indication of the dynamism, modernity and inclusiveness with which London 2012 will leave its Olympic mark."
De video waarmee het nieuwe logo wordt geïntroduceerd is heel aardig - afgezien van de afgrijselijke muziek - maar helaas zijn de ontwerpers er niet in geslaagd om de speelsheid en kwaliteit van de bewegende beelden te laten 'stollen' in het statische logo.
Wat vinden jullie? Top of flop? Mijn mening moge duidelijk zijn uit bovenstaande...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid