Overslaan en naar de inhoud gaan

Frommel-logo voor Spelen 2012

Vandaag heeft de organisatie van de Olympische Spelen 2012 in London haar nieuwe logo gelanceerd: een verfrommeld jaartal met daarin de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag heeft de organisatie van de Olympische Spelen 2012 in London haar gelanceerd: een verfrommeld jaartal met daarin de olympische ringen en - hoe kan 't ook anders- het woord 'London'.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe logo werd ontwikkeld door het gerenommeerde branding bureau Wolff Olins uit London en komt in vier frisse jeugdige kleuren: roze, blauw, groen en oranje.

IOC President Jacques Rogge zegt het volgende over het nieuwe logo: "This is a truly innovative brand logo that graphically captures the essence of the London 2012 Olympic Games - namely to inspire young people around the world through sport and the Olympic values."
"... The brand launched today by London 2012 is, I believe, an early indication of the dynamism, modernity and inclusiveness with which London 2012 will leave its Olympic mark."

waarmee het nieuwe logo wordt geïntroduceerd is heel aardig - afgezien van de afgrijselijke muziek - maar helaas zijn de ontwerpers er niet in geslaagd om de speelsheid en kwaliteit van de bewegende beelden te laten 'stollen' in het statische logo.

Wat vinden jullie? Top of flop? Mijn mening moge duidelijk zijn uit bovenstaande...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in