Overslaan en naar de inhoud gaan

FD Mediagroep en Philips komen met Eyeopeners

BNR Nieuwsradio, Het Financieele Dagblad en Philips introduceren ‘Eyeopeners’, een crossmediale productie over innovatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eyeopeners brengt verhalen over innovatie en de positieve impact ervan op het leven van mensen. ‘Innovaties die helpen bij het vinden van antwoorden op de grootste en meest actuele maatschappelijke uitdagingen waarvoor onze samenleving staat, zoals de toenemende verstedelijking, de veranderende mobiliteitsbehoefte en de sterk groeiende zorgvraag.’

related partner content for mobile comes here

Eyeopeners brengt het thema innovatie onder de aandacht via de diverse mediaplatforms van FD Mediagroep. Op maandag 17 februari begint het wekelijkse radioprogramma Eyeopeners op BNR Nieuwsradio, met Marijke Roskam als presentator.
Vanaf maandag 10 maart is er gedurende het jaar een reeks live evenementen met specifieke innovatiethema’s als onderwerp. Verder is een ontwikkeld met alle informatie rond Eyeopeners.

Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwsradio: ‘Een programma over innovatie bij BNR Nieuwsradio is een langgekoesterde wens van mij. Philips is daarvoor de meest geschikte partner.’

Nanda Huizing, hoofd brand, communicatie & digital bij Philips Benelux: ‘Het Eyeopeners-concept dat we samen met BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad hebben ontwikkeld sluit aan bij Philips’ nieuwe merkcampagne waarbij we de impact van innovatie op het leven van mensen tastbaar en persoonlijk willen maken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in