Overslaan en naar de inhoud gaan

Europees goud voor Hollands Geheime Wapen

Heineken won gisteravond Europees goud bij de uitreiking van de IMC European Awards (voor brandactivation) met de WK-promotie 'Hollands…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merendeel van de bekroningen ging naar Engeland, dat 13 prijzen in de wacht sleepte waar onder zes keer goud en de Grand Prix. België volgt met negen bekroningen en Nederland volgt met acht prijzen op de derde plaats.De uitreiking van de Nederlandse prijzen vond plaats in het Rozarium in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De campagne Hollands Geheime Wapen kwam het resultaat van een samenwerking tussen de bureaus TBWA/Neboko, Trefpunt, Qi en De Combinatie van Factoren. De introductiecampagne van NRCNext (Etcetra) kreeg twee maal zilver. Eveneens zilver was er voor de Citroen C4 introductie (KoenSeverein) en de Omo Buitenspeelbond (Lemz). Verder waren er bronzen beeldjes voor de 88+ campagne van Sony Playstation (Tequila) en Fly for Fortune van KLM (Publicis).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in