Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas haalt Publicis in

Bij de presentatie van de cijfers van het derde kwartaal, rapporteerde Havas een groei van 9,3 procent naar 530 miljoen US dollar. Daarmee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze cijfers zijn volgens analisten kenmerkend voor een verschuivende trend in de Parijse moederbedrijven. Havas had tot nu toe middelmatig gepresteerd, terwijl Publicis meer indruk maakte met haar cijfers. De afgelopen kwartalen heeft Havas echter een inhaalslag gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Havas verklaart dat de prestaties van het derde kwartaal de sterkste cijfers laten zien sinds 2000 ‘We zijn erg blij met deze groei en we voelen ons nu zekerder over het behalen van onze doel over 2007’ zegt HAVAS CEO Fernando Rodes Vila. Met name in 2006 haalde Havas een hoop new business binnen, zoals Reckitt Benckiser, Sanofi-Aventis, Pfizer en Exxon Mobil. Maar vooral de media en digitale activiteiten, de grootste groeisector, hebben bijgedragen aan de goede cijfers. (Adweek)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in