Eindhoven Airport verwent Facebookfans


Het Brabantse vliegveld werkt op dit moment nog hard aan een nieuwe terminal die in juni in gebruik wordt genomen. Om meer bekendheid te krijgen en Facebookfans een onderscheidend voordeel te bieden, maken ‘likers’ van de luchthaven vanaf nu kans op een VIP-behandeling.
Fans met een vliegticket kunnen zich via een Facebooktabblad aanmelden om in aanmerking te komen voor het programma. Daaruit wordt elke maand een selectie van gelukkige reizigers gemaakt. Deze mogen gratis voor de deur parkeren, krijgen een gratis maaltijd aangeboden door Belvedair en mogen als eerste het vliegtuig in.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJoost Meijs (CEO): ‘Eindhoven Airport profileert zich steeds meer online, met regelmatig de hoogste engagement rate op Facebook onder Nederlandse luchthavens en een zesde positie in het lijstje van locaties in Nederland met de meeste Facebook check-ins. Het werd tijd onze Facebookfans iets onderscheidends te bieden. Ik denk dat we met dit VIP-programma, dat een belangrijk deel van de customer journey behelst, voorop lopen in onze branche.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid