Overslaan en naar de inhoud gaan

Eindhoven Airport verwent Facebookfans

Eindhoven Airport lanceert een VIP-programma voor gelukkige Facebookfans.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Brabantse vliegveld werkt op dit moment nog hard aan een nieuwe terminal die in juni in gebruik wordt genomen. Om meer bekendheid te krijgen en Facebookfans een onderscheidend voordeel te bieden, maken ‘likers’ van de luchthaven vanaf nu kans op een VIP-behandeling.

related partner content for mobile comes here

Fans met een vliegticket kunnen zich via een aanmelden om in aanmerking te komen voor het programma. Daaruit wordt elke maand een selectie van gelukkige reizigers gemaakt. Deze mogen gratis voor de deur parkeren, krijgen een gratis maaltijd aangeboden door Belvedair en mogen als eerste het vliegtuig in.

Joost Meijs (CEO): ‘Eindhoven Airport profileert zich steeds meer online, met regelmatig de hoogste engagement rate op Facebook onder Nederlandse luchthavens en een zesde positie in het lijstje van locaties in Nederland met de meeste Facebook check-ins. Het werd tijd onze Facebookfans iets onderscheidends te bieden. Ik denk dat we met dit VIP-programma, dat een belangrijk deel van de customer journey behelst, voorop lopen in onze branche.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in