Overslaan en naar de inhoud gaan

Droga5 opent Europees kantoor in Londen

Het gerenommeerde bureau Droga5 opent in juni zijn eerste Europese kantoor in Londen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Droga5 Londen wordt geleid door CEO Kevin Dundas (hiervoor o.m. Saatchi & Saatchi Londen, 180), executive creative director Nik Studzinski (Mother, Saatchi Londen) en head of account management Olivia Legere (Anomaly, Droga5 NY). Het bureau gaat in Londen werken op bestaande Droga5 klanten en 'andere internationale merken.' Welke dit zijn, wordt nog niet bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Oprichter David Droga zegt over de stap: 'Je kunt geen invloedrijk internationaal bedrijf opbouwen zonder aanwezigheid in Londen. Het is zonder twijfel de creatiefste markt ter wereld, dus ik vind het heel spannend en ben geïntimideerd door dit nieuwe canvas.' Droga5 zegt 'zwaar te investeren in digitale- en mediacapaciteiten van wereldklasse.'

Het bureau werd in 2006 opgericht door David Droga als onafhankelijk bureau in New York. Londen is de derde vestiging na Sydney. Grote klanten zijn: Prudential, American Express, The Coca-Cola Company, Mondelez International, Telstra, Spotify, PUMA, Kraft Foods Group, Woolworths, Hennessy, Unilever, Qantas en de Verenigde Naties. Het bureau werd de afgelopen jaren veel bekroond voor onder meer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in