Reclamebureau Kingsday kleurt Vijzelstraat oranje
Twee jaar na haar oprichting is de tijd aangebroken voor Amsterdams reclamebureau Kingsday om haar naam eer aan te doen: een gratis…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
'Toen we hoorden dat er vanwege de inauguratie geen vrijmarkt op de Vijzelstraat zou komen, besloten we de viering van ons prille bureau aan te grijpen om wat gratis oranjegevoel naar de straat te brengen,' aldus Bram de Rooij, partner van Kingsday.
Met hulp van vrienden, voorbijgangers én toeristen wordt vanaf vier uur ‘s middags meer dan voldoende biologisch Holi poeder verstrekt om elkaar – en daarmee de gehele Vijzelstraat – oranje te kleuren. Het Holi feest was recentelijk tevens inspiratie voor het Festival of Colors, een campagne van Sony Experia Z en de Color Run van Net5.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Holi feest:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKingsday-kantoor:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid