Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebureau Kingsday kleurt Vijzelstraat oranje

Twee jaar na haar oprichting is de tijd aangebroken voor Amsterdams reclamebureau Kingsday om haar naam eer aan te doen: een gratis…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Toen we hoorden dat er vanwege de inauguratie geen vrijmarkt op de Vijzelstraat zou komen, besloten we de viering van ons prille bureau aan te grijpen om wat gratis oranjegevoel naar de straat te brengen,&; aldus Bram de Rooij, partner van Kingsday.
Met hulp van vrienden, voorbijgangers én toeristen wordt vanaf vier uur ‘s middags meer dan voldoende biologisch Holi poeder verstrekt om elkaar – en daarmee de gehele Vijzelstraat – oranje te kleuren. Het Holi feest was recentelijk tevens inspiratie voor het Festival of Colors, een campagne van Sony Experia Z en de Color Run van Net5.

related partner content for mobile comes here

Holi feest:

from on .

Kingsday-kantoor:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in