Overslaan en naar de inhoud gaan

De ideale werknemer die iedere organisatie nodig heeft

De amplified werknemer is een werknemer die elke organisatie nodig heeft. Dat stelt Marina Gorbis in een blog van de Harvard Business…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De amplified werknemer is een werknemer die elke organisatie nodig heeft. Dat stelt Marina Gorbis in een . De amplified werknemer heet zo omdat hij-zij wordt versterkt door technologie en een eigen netwerk van experts. Die extra’s stellen hem (of haar natuurlijk!) in staat zijn werk bijzonder goed te doen.

related partner content for mobile comes here

De versterkte werknemer mobiliseert zijn netwerk en gebruikt de kennis van verschillende deskundigen om problemen van zijn eigen werkgever op te lossen. Wie iemand met een sterk netwerk aanneemt, krijgt dus voor één salaris veel meer werk- en denkkracht.

Met andere woorden: de omvang van iemands sociale netwerken kan nog wel eens een nieuw criterium zijn bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers. Dat vraagt om een nieuwe app, die op een objectieve manier daar een overzicht en een beoordelingscijfer aangeeft.

(met dank aan 360 magazine het beste uit de internationale pers)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in