Overslaan en naar de inhoud gaan

'Zakelijk SMS wereldwijd in de lift'

Het consumenten gebruik van SMS is al een tijd lang tanende door services als What's App, maar volgens de SMS branche wordt de Short…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om aan te geven dat SMS juist de toekomst heeft lanceerde de SMS-branche vandaag haar eigen website . Een informatief en inspirerend overzicht van alle voordelen die SMS te bieden heeft, met name bedoeld voor marketeers, veiligheidsexperts, ICT-professionals, HRM adviseurs en iedereen voor wie een snel en betrouwbaar bereik van haar doelgroepen belangrijk is.

related partner content for mobile comes here

Een van de promotors van de website is Jeroen van Glabbeek, medeoprichter van SMS-specialist CM in Breda. “Overheden, multinationals, goede doelen en media zijn afhankelijk van SMS. Het is eigenlijk vreemd dat tot nog toe geen enkele website zich heeft gespecialiseerd in artikelen over de toepassingen van SMS”, stelt Van Glabbeek. “Je staat er bijna niet meer bij stil dat iedereen SMS gebruikt. Vergelijk het met elektriciteit: je weet niet wat je mist, tot je het niet meer hebt.”

Facts & Figures:

  • Aan het eind van 2012 waren er wereldwijd meer dan 6,1 miljard mensen met een mobiel;
  • Slechts 1 op de 6 mobiele telefoons kon online message services gebruiken;
  • Iedereen met een mobiele telefoon kan SMS ontvangen en versturen;
  • Naar verwachting worden eind 2016 9,6 triljard SMS’jes verstuurd.

schrijf ik op MobileMarketing.nl over de nog steeds grote voordelen van SMS om in te zetten als B2C marketing tool. SMS.nl richt zich vooral op de zakelijke inzet van SMS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in