Overslaan en naar de inhoud gaan

Een tattoo van je baas: Nike doet 't

Bij Nike gaan ze wel heel ver in het zoeken naar loyaliteit. Polle de Maagt (werkzaam bij Insites) vertelt dat de allertrouwste, meest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een Nike-Ekin verdient het recht om rond te reizen langs de vestigingen, daar ideeën te delen en te leren van de best practices van collega's. De prijs: acht dagen Nike Bootcamp én een gespiegelde tattoo van het bekende beeldmerk. Verplicht of mogelijk toch 'vrijwillig'. Op de foto staan de benen van twee getatoeerde Ekins. Natuurlijk mooi als mensen betrokken zijn, maar moet je als bedrijf zover gaat dat je medewerks stimuleert om een bedrijfstattoo te plaatsen? Wie verwijdert de tatoeage als deze mensen er uit moeten - om welke reden dan ook. Ook zij kunnen te duur, improductief, ziek of onhandelbaar worden. En wat betekent het voor een medewerker als hij zo'n tatoeage draagt en het blijkt dat er fraude is gepleegd ... of als Nike kinderarbeid inzet in fabrieken ... of de bazen een nachtclub bezoeken. Ik zou zeggen: houd een gezonde relatie tot je medewerkers. En dat is er één met enige afstand.

related partner content for mobile comes here

De gehele presentatie staat op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in