Overslaan en naar de inhoud gaan

Edwin Valent global director LBi Lost Boys branded content

Dat is nog eens een klinkende jobtitle: vanaf februari start Edwin Valent als Global Director Branded Content bij LBi Lost Boys.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is nog eens een klinkende jobtitle: vanaf februari start Edwin Valent als Global Director Branded Content bij .

related partner content for mobile comes here

Valent zal een nieuwe business unit gaan opzetten (en leiden) die full media formats combineert met relevante content en de kracht van merken, aldus LBi Lost Boys.

De nieuwe business unit zal vanuit Nederland internationale branded formats gaan ontwikkelen.

Valent was hiervoor hoofd nieuwe media bij de VARA en heeft ervaring opgebouwd op het gebied van branded content en de ontwikkeling van full media formats bij onder andere MTV en Talpa.

Valent zal onderdeel uitmaken van het management team van LBi Lost Boys.

Marcel Houtman, managing director LBi Lost Boys: ‘Met deze nieuwe business unit neemt LBi Lost Boys een unieke positie in de snel ontwikkelende markt waarin content optimalisatie over alle mediaplatforms een must is. Met de aanstelling van Valent voegt LBi Lost Boys een nieuwe lijn toe aan haar business model en kunnen klanten voor alle media-oplossingen terecht bij LBi Lost Boys, tot tv-formats aan toe.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in