Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch PR Awards 2015, de beste PR-cases van het jaar

VPRA en Communicatie organiseren opnieuw prestigieuze award
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brancheorganisatie VPRA en vakblad ‘Communicatie’ organiseren de vierde editie van Dutch PR Awards 2015.  De prijs wordt eind mei in Amsterdam uitgereikt aan het bureau met de beste pr-case van het afgelopen jaar, verdeeld over verschillende categorieën.

related partner content for mobile comes here

Voor deze awards wordt een professionele vakjury samengesteld onder leiding van Johan van der Zanden, directeur Communicatie van ING Nederland.

Veel en goed

Met verdeeld over vier categorieën was het aantal inschrijvingen voor de Dutch PR Awards vorig jaar een succes. Ook de kwaliteit van de inzendingen was hoog.

David Gribnau, voorzitter van de VPRA: ‘Na het succes van de awards van vorig jaar was het voor ons heel duidelijk. Samen met vakblad ‘Communicatie’ gaan we ze weer organiseren, verbeteren en nog leuker en interessanter maken.’

Stand branche

De uitreiking van de awards zal op dezelfde wijze gebeuren als vorig jaar. Overdag worden de twaalf beste cases gepresenteerd, gevolgd door een borrel en diner met prijsuitreiking.

Nieuw is dat de deelnemers aan de awards dit jaar niet op voorhand in een bepaalde categorie worden geplaatst. Dat gaat straks de jury doen op basis van de inhoud van alle cases.

Inschrijven

Rocco Mooij, hoofdredacteur Communicatie: ‘Vorig jaar hebben we voor het eerst geparticipeerd in de Dutch PR Awards. Dat was een groot succes. Ik was aangenaam verrast door de hoeveelheid inzendingen en de kwaliteit van de cases. De prijs brengt het vak op een positieve wijze onder de aandacht en daar doen wij als blad voor álle communicatieprofessionals graag aan mee.’

Bureaus en opdrachtgevers kunnen zich vanaf vandaag inschrijven op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in