Overslaan en naar de inhoud gaan

Vergeer&Van Weerdenburg keert terug als bureau

Hein Vergeer is samen met zijn voormalige zakenpartner Sander van Weerdenburg een nieuw bedrijf begonnen met een oude naam: Vergeer & van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een van de grote namen uit het Nederlandse langebaan schaatsen. Hij werd twee keer Europees en twee keer wereldkampioen allround schaatsen (in 1985 in Hamar en een jaar later in het Duitse Inzell). Door een zware blessure was hij niet meer in staat zijn topniveau te behalen.

related partner content for mobile comes here

Na zijn topsportcarrière werd hij als ondernemer actief in de marketing- en communicatiesector. In 1997 begon hij samen met Sander van Weerdenburg het bureau Vergeer en Van Weerdenburg, toen nog onder de noemer ‘Adviesbureau voor relatiemarketing’. Dit hield in 2002 op te bestaan.

Nu – ouder en wijzer geworden – zijn ze terug, dit keer als ‘retention marketeers’. &;We zij ervan overtuigd dat merken grote commerciële kansen laten liggen door hun eenzijdige focus op leadgeneratie en sales. En dat zij hun bestaande klanten – de kopers waarmee zij al een relatie hebben – nog altijd de aandacht en zorg onthouden die zij zo hard verdienen.&;

In samenwerking met onderzoeksbureau werd een methode ontwikkeld die het mogelijk maakt de waarde en loyaliteit van klanten voor de toekomst te valideren. ‘Dus: niet meer handelen op buikgevoel, maar sturen op retentie aan de hand van concrete data, met slimme strategieën en de inzet van de juiste kanalen, middelen en boodschappen’.

Hein Vergeer is spreker tijdens het op 12 maart in Dauphine.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in