Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaak App voor relevantie op sociale media

De app bevat alle nationale en internationale inhaakmomenten voor merken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Inhaak App is een initiatief van Spring Creek Nederland, het socialemediabureau van IPG Mediabrands Nederland, en technisch partner iOnline. De mobiele applicatie informeert marketeers over aankomende, relevante inhaakmomenten voor hun merken.

related partner content for mobile comes here

De gebruiker kan zelf kiezen uit relevante onderwerpen en maakt zo een eigen &;sociale kalender&; op maat. Zodra er een inhaakmoment aankomt, ontvangt de gebruiker een pushbericht.

Raymond de Coninck, strategy director bij Spring Creek: &;Het idee voor de app is ontstaan vanuit de dagelijkse praktijk aangezien er vaak te laat nagedacht wordt over een leuke inhaker en hierdoor kansen gemist worden. Als merk moet je continu scherp zijn op actuele content. En, dit is de eerste interactieve inhaakkalender waarbij marketeers zelf kunnen aangeven welke onderwerpen voor hen relevant zijn.&;

De Inhaak App is beschikbaar voor iOS- en Android devices en te downloaden in beide app stores.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in