
De Inhaak App is een initiatief van Spring Creek Nederland, het socialemediabureau van IPG Mediabrands Nederland, en technisch partner iOnline. De mobiele applicatie informeert marketeers over aankomende, relevante inhaakmomenten voor hun merken.
De gebruiker kan zelf kiezen uit relevante onderwerpen en maakt zo een eigen 'sociale kalender' op maat. Zodra er een inhaakmoment aankomt, ontvangt de gebruiker een pushbericht.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftChannel Marketing Manager Project Business
SomfyRaymond de Coninck, strategy director bij Spring Creek: 'Het idee voor de app is ontstaan vanuit de dagelijkse praktijk aangezien er vaak te laat nagedacht wordt over een leuke inhaker en hierdoor kansen gemist worden. Als merk moet je continu scherp zijn op actuele content. En, dit is de eerste interactieve inhaakkalender waarbij marketeers zelf kunnen aangeven welke onderwerpen voor hen relevant zijn.'
De Inhaak App is beschikbaar voor iOS- en Android devices en te downloaden in beide app stores.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee